2012/06/16

Czas na zmiany w pielęgnacji włosów...

Nie wiem czy zauważyłyście ale nie lubię zmieniać co kilka dni czy nawet co 2 tygodnie produktów do włosów. Jak już zaczęłam stosować olejek rycynowy, to przez długie miesiące - przyznam, że po odstawieniu go wiem, że to on najlepiej działa u mnie na porost włosów.
Odstawiłam go tylko dlatego, że uniemożliwił mi rozjaśnienie włosów choćby odrobinę.
Teraz stosuję półprodukty takie jak aloes, keratyna, gliceryna itp (TUTAJ dokładny opis tego co aktualnie stosuję).


Mam całe mnóstwo małych i  dłuższych już baby hair'ków. Efekt jest taki, że gdy wiatr zawieje wyglądam jak wata cukrowa ;) Tak... dosłownie ;)
Chciałabym, żeby rosły bardziej na długości... Moja wymarzona długość jeszcze daleko. Dlatego czas chyba poszukać zmian, które mi w tym pomogą.


Miłego, słonecznego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...