2012/03/05

Recenzja - Pharmaceris Delikatny fluid intensywnie kryjący

Dłuższy czas szukałam podkładu, który spełni moje oczekiwania i będzie na tyle łatwy "w obsłudze", że go polubię. Mam cerę mieszaną, wrażliwą, więc podkład nie mógł mieć żadnych błyszczących drobinek ani nie mógł się świecić od chwili nałożenia. Po testowaniu kilku-kilkunastu próbek różnych podkładów miałam już dość tematu...
Na Pharmaceris zwróciłam uwagę po podpatrzeniu u szwagierki. W aptece łatwo można dostać próbki 3 możliwych kolorów i w domu spokojnie wypróbować.


Wypróbowałam kolor jak i sam fluid, początkowo z próbek (kilku :)) Kolor sand 02 okazał się dla mnie prawie idealny. Prawie, bo jest delikatnie za ciemny. Na wiosnę / lato będzie już idealny :)

Pharmaceris delikatny fluid intensywnie kryjący - 3 kolory do wyboru: Ivory, Sand i Bronze.
Cena: 38,49zł / 30ml (pewnie znajdzie się w niższej cenie). 
Nie będę Wam wypisywać tego co obiecuje producent, ponieważ można to przeczytać na opakowaniu / zazwyczaj i tak w większym lub mniejszym stopniu mija się to w prawdą. Opiszę swoją, subiektywną opinię i odczucia.

Wygodne, higieniczne opakowanie (wielki plus) - wyciskamy dowolną, potrzebną ilość, nawet naprawdę malutką, jeżeli np. nie chcemy pokrywać całej twarzy a jedynie jej fragment.

Konsystencja fluidu jest w sam raz, bez problemu daje się rozprowadzić na twarzy bez "zastygania" w trakcie. Wystarczy kropla ok. 5-7mm by pokryć całą twarz. Obecnie robię to opuszkami palców. Kryje dość dobrze ale na większe "awarie" wspomagam się dodatkowo korektorem-kamuflażem z Artdeco.

Fluid nie ciemnieje po nałożeniu na twarz. Nie świeci się, ale nie jest też całkiem matowy. Nie czuję go na twarzy, nie odznacza się, nie tworzy maski.

Twarz pokrytą fluidem dodatkowo pokrywam pudrem w kamieniu Clinique'a, utrwala makijaż i matuje. Mam problem ze świeceniem się twarzy, ale pomimo tego sam efekt krycia utrzymuje się cały dzień. Nie ściera się, nie zostawia plam.

Nie mam dużego doświadczenia z podkładami, ale z tego zakupu jestem zadowolona.

Na koniec skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclohexasiloxane, Pentylene Glycol, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Titanium Dioxide, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Polysilicone-11, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Polyglyceryl- 3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Magnesium Sulfate, Dimethicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Niacinamide, Candelilla Cera, Triethoxycaprylylsilane, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Silybum Marianum (Lady`s Thistle) Extract, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499 (06.11.2009)

Jeżeli o czymś zapomniałam w swojej recenzji, napiszcie - uzupełnię ją.

3 komentarze:

  1. Upodobania kosmetyczne to mamy takie same :)
    Długo używałam podkładu o którym notka. Kolor 01 Ivory zdecydowanie mi odpowiadał. Podkład tak jak opisałaś, również na mnie trzymał się bardzo długo, jego konsystencja, zapach - świetny. Wielki plus to jego cena. Jednak od roku zaczęłam mieć problemy z cerą. Zatkane pory :( i tak się zastanawiam czy to nie wina po części Pharmacerisu. Obecnie kupiłam jego nowsze i delikatniejsze wydanie, ale znowu ono nie kryje :(. A opisany krycie ma genialne. Nie zauważyłaś może u siebie zatkanych porów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problemy miałam już zanim zaczęłam go używać. Nie nasiliły się.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...