2012/05/07

Statystyki - encanto i wzrost włosów po stosowaniu półproduktów

Wczoraj minęły 2 miesiące od odnowienia keratyny, a ja nadal nie zaczęłam prostować wszystkich włosów. Do tej pory prostowałam kilka razy jedynie moje boczne kręciołki, które pokazywałam Wam ostatnio na zdjęciu.
Wygląda na to, że stosowanie hydrolizowanej keratyny jako jednego z kilku składników dodawanych przeze mnie do płukanek i jako dodatek do odżywki przedłuża trwałość encanto na włosach.
Nie bez znaczenia jest też fakt, że ostatni tydzień był bardzo ciepły i codziennie spinałam włosy :) Mogłam ograniczyć ich układanie, przyprostowywanie...

Przez około miesiąc używam półproduktów do włosów (listę wszystkim znajdziecie w TYM poście). Robiłam z nich głównie płukanki i mgiełki do włosów, bo okazały się najszybsze do przygotowania, najłatwiejsze.

Moje płukanki wyglądają tak:
Do buteleczki z atomizerem wlewam ok. 2 cm wody przegotowanej lub jakiejś mineralnej, która akurat była pod ręką (nigdy z kranu). Do wody dodaję w różnych ilościach (ilość kropelkowa od ok. 3 do kilkunastu kropli) w różnych kombinacjach: D-pantenol, ekstrakt z karnityną, argininą i kofeiną, glicerynę roślinną, ekstrakt wzmacniający włosy, wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie, hydrolizat keratyny.

Nie używam wszystkich półproduktów na raz, wybieram np, 2-3. Taką mieszanką pryskam włosy zaraz po myciu. Pryskam bo to ekonomiczniejszy sposób niż lanie bezpośrednio na włosy.

Noc przed myciem robię mgiełki / wcierki w taki sam sposób jak płukanki - ale z większym stężeniem składników. Oprócz pryskania na całą długość włosów wcieram je również w skalp, masując przy tym opuszkami palców.

Efekty dotarły do mnie dzisiaj, gdy doszłam do wniosku, że przydałoby się zamalować te 2 cm odrosty. Sprawdziłam w swoim notesiku kiedy ostatnio malowałam i co? Miesiąc i tydzień temu :) W tym czasie włosy urosły mi ok. 2 cm, co jest super wynikiem jak dla mnie. A z pewnością lepszym niż normalnie.

Dzisiaj mam zamiar pomalować włosy - udało mi się zdobyć moją ukochaną farbę na allegro - Safirę. Niestety wycofali ją ze sklepów.
Gdyby któraś z Was trafiła na farbę Safira w kolorze Piaskowy blond, bardzo bardzo chętnie bym ją odkupiła.

Po malowaniu postaram się uzupełnić post zdjęciem :)

2 komentarze:

  1. Czeka na zdjęcie :)
    Gratuluję przyrostu. 2cm to dużo :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, 2cm to moje marzenie:D
    jesienią też atakuję encanto! już nie mogę się doczekać:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...