2013/05/18

Nadal zapuszczam włosy cd....

Oj.. dawno nie wklejałam wyników mojego zapuszczania. W tym czasie zdążyłam 2 razy je podcinać. Jestem w takim momencie, że kilka dobrych lat nie miałam tak długich włosów. Szczerze to już nie pamiętam nawet kiedy...
Nadal przed myciem używam olei, nie za każdym razem ale często. Keratyna spłukała się już całkiem wiec mam coraz większy problem z rozczesywaniem włosów. A, że lubię je nosić rozpuszczone to wiadomo jaki jest tego efekt po wietrze... :) Powinnam polubić spinki, żabki i inne takie gadżety :)
Odżywka po myciu obowiązkowo. Jeżeli nie olejowałam włosów na noc, nie używam szamponu na całej długości włosów a tylko przy skórze. Dodatkowo zaczęłam używać odżywki bez spłukiwania Isany po myciu, bez spłukiwania. Sprawdza się świetnie, wcale nie obciąża włosów, łatwiej się rozczesują. Oczywiście nie jest to taka sama ilość jak ta do spłukania :)


Wiele się zmieniło. Stale się zmienia...
Wiosna cieszy mnie niesamowicie, dodaje energii. Kocham tą porę roku. 

5.05.2013

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...