2012/09/25

Zi­ma jak tros­ka, długo trwa, a la­to jak szczęście, mi­ja chwilą.

"Zi­ma jak tros­ka, długo trwa, a la­to jak szczęście, mi­ja chwilą."

- Maria Rodziewiczówna

-------------------------------------------

 Nie ma co się oszukiwać - lato już za nami :( Liście i kasztany na chodnikach to nie jedyny dowód rzeczowy... 10 stop, marznące paluszki u rąk. To ten etap, kiedy na ulicy możemy zobaczyć jeszcze klapki, sandały i gołe nogi a zarazem w tym samym czasie, szaliki, jesienne botki i cieplejsze kurtki... 
To dziwny moment. 
Mam nadzieję, że ta jesień pokaże nam się z tej lepszej strony, a mianowicie delikatne ciepełko, słońce a w nim cudnie kolorowe drzewa, całe parki...


fot: ekartki.pl

4 komentarze:

  1. your blog is so cool! i love this post!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przeraza mnie ta jesien, tym bardziej, ze mieszkam w glasgow gdzie wiatr i deszcz to norma, az sie humor psuje na sama mysl!!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jesień :) to 'moja' pora roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ulubiona pora roku:) i ubrania na cebulkę ale jeszcze bez czapki:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...