2012/08/22

Żadna wielka miłość nie umiera do końca...

"Żadna wielka miłość nie umiera do końca. Możemy strzelać do niej z pistoletu lub zamykać w najciemniejszych zakamarkach naszych serc, ale ona jest sprytniejsza – wie, jak przeżyć."

 Jonathan Carroll » Poza ciszą

-------------------------------------------------------------

 Oj...trochę się zapomniałam z wpisami na blogu. Mam kilka nowych rzeczy w kosmetyczce, kilka recenzji czeka już na dodanie. W między czasie coś mnie uczuliło ale nie wiem co niestety :( 

Dni tak mi szybko mijają, że nie wiem kiedy mija tydzień, miesiąc... Lato niedawno się zaczęło a już widziałam na chodniku spadające liście. Przez ostatnie kilka dni naładowałam na nowo baterie więc pewnie uda mi się zmobilizować na tyle by porobić zdjęcia kosmetyczne i pokazać co nieco na blogu. 





Miłego dnia :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...