2012/01/19

Balsamy brązujące - porównianie Lirene Body Arabika i L'oreal NutriBronze

Nie lubię zimy - tak samo jak nie lubię czuć się jak blada śmierć. Solarium jest dla mnie wyjściem bardzo sporadycznym, 2-4 razy na cały zimny sezon jest dla mnie dopuszczalne. Jednak w tym roku mam kurację z kwasami i nie mogę iść na solarium. Alternatywa - balsamy brązujące. Jest ich już spory wybór, ceny bardzo zróżnicowane. Być może moje małe porównanie dwóch, droższego L'oreala i tańszego Lirene, pomoże w wyborze. 

 



Pomiędzy tymi dwoma, wygrywa balsam Lirene, również pod względem praktyczności samego opakowania, jednak nie kupię ponownie ani jednego ani drugiego. Poszukam dalej czegoś bardziej satysfakcjonującego, do używania również na dzień. 

Na oku mam: Delikatnie brązujące mleczko do ciała z Yves Rocher. 
Jakieś opinie? 

2 komentarze:

  1. to mleczko z YR jest dość fajne, delikatnie brazuje rzeczywiscie jednak trzeba uwazac z iloscia nałożoną bo tego samego dnia po nalozeniu np jak zalozymy noge na noge lubi się rolować

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...